22.1.17

Od Renesmee CD Mochizou

Mochizou kupił nam bilety w ostatnim rzędzie, mniej więcej na środku, by mieć lepszy widok. Na początku grała jakaś muzyka, przy której ludzie zbierali się w sali kinowej. Na szczęście obok mnie ani obok rudowłosego, nikt na razie nie usiadł. Muzyka ucichła a na ekranie zaczęły pojawiać się reklamy. Oparłam się o siedzenie fotela i spojrzałam na chłopaka, który wzrok miał utkwiony w ekranie. Lekko się zaśmiałam, po czym pomachałam mu dłonią przed twarzą, na co się wystraszył i lekko podskoczył na siedzeniu. Zaczęłam się śmiać.
-Ty to chyba masz już dosyć- powiedziałam, dalej się śmiejąc. Mochizou popatrzył na mnie podejrzliwie, po czym również się roześmiał. Zaczęliśmy się dosyć głośno śmiać, przez co większość ludzi dziwnie na nas spoglądała. Gdy już się ogarnęliśmy, światła w pomieszczeniu zaczynały powoli gasnąć. Rozejrzałam się jeszcze po sali. Dosyć dużo osób... W końcu film się zaczął. Sięgnęłam ręką po popcorn, który miałam na nogach, by po chwili włożyć go do buzi. Mniam... W pewnym momencie palcem musnęłam dłoń rudowłosego, która również sięgała po słoną przekąskę. Spojrzałam w jego stronę, jednak on był tak zafascynowany filmem, że chyba nic innego nie zwróciłoby jego uwagi. Lekko się uśmiechnęłam, powracając w stronę ekranu. Nie wiem, ile już minęło filmu, jednak mój popcorn się już skończył i musiałam odłożyć puste pudełko na bok. Podejrzany moment w filmie, nie chcę tego oglądać. Boję się... Znowu spojrzałam na Mochizou, który nic sobie z tej sceny nie robił i normalnie oglądał. Jego lewa ręka wyglądała zachęcająco. Podsunęłam się na fotelu bliżej niego i ujęłam jego rękę, przytulając się do niej. -Boję się...- szepnęłam jeszcze, chowając twarz w ramieniu chłopaka.

<Mochizou? Reik sobie poradzi xd>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz