21.1.17

Od Reika - Cd. Renesmee

Złapałem się za lekko bolący policzek i popatrzyłem na Rene, której powoli zaczęły lecieć łzy. Przytuliłem ja do siebie i otarłem je.
-Jesteś okropny... -Powiedziała odsuwając się i samemu ocierając łzy.
-Wiem. Jestem zimnym skurwysynem. Z tego żyję.
Pogłaskałem ją po głowie i zacząłem przełączać kanały w telewizorze.
-A ta w ogóle, to gdzie pracuje twój brat? -Zapytałem.
-Jest policjantem.
Już wiem co będę niedługo robić... -Pomyślałem. Popatrzyłem się na Rene która skończyła ocierać łzy i przytuliłem ją do siebie.
- C-co ty robisz...? -Powiedziała robiąc się lekko czerwona.
-Nic. Oglądamy ten film?
-Ehh... Jak se chcesz.
Wstałem, włączyłem film na DVD i wróciłem na kanapę. Po kilku minutach oglądania, Rene zaczęła się trząść z zimna. Widząc to zaśmiałem się lekko i wziąłem ją na kolana przytulając.
- Co ty...?! Eh... Przysięgam że zaraz dostaniesz ode mnie jeszcze raz...
Uśmiechnąłem się lekko i dalej oglądałem film. W końcu przysnąłem razem z nią. Rano obudziła mnie z krzykiem.
-WSTAWAJ! Mój brat zaraz tu będzie!
Zerwałem się z kanapy i przetarłem oczy.
-Co...?
-Uciekaj, albo obojgu nam się dostanie!
-Eh... Dobra... -Odpowiedziałem ze spokojem.
Podszedłem powoli do okna i usiadłem na parapecie.
-Chcesz wyskoczyć przez okno? -Zapytała ze zdziwieniem.
-Tak. Ale przed tym...
Po moich słowach przyłożyłem rękę do jej policzka i pocałowałem ją namiętnie. Rene od razu zrobiła się czerwona, a kiedy skończyłem próbowała mnie walnąć ze łzami w oczach z pięści w twarz. Wyskoczyłem szybko przez okno i w ostatniej chwili zmieniłem się przy ziemi w cień nic sobie nie robiąc. Wsadziłem ręce do kieszeni i zacząłem iśc w swoją stronę.
-HENTAI!!! -Krzyknęła do mnie przez okno.

<Rene?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz