20.1.17

Od Mochizou - Cd. Renesmee

-Ooo! Widziałem trailery! I w ogóle!-Klasnąłem w ręce na dźwięk tytułu wspomnianego wcześniej filmu-chciałem obejrzeć, ale jakoś się nie złożyło. Niedawno byłem w kinie na filmie "Wielki Mur", super było!
-A o czym to?-Zapytała zaciekawiona nazwą.
-Hm... O takich dwóch ziomkach, którzy szukają prochu strzelniczego i odnajdują Wielkie Mur Chiński, na którego terenie rzekomo się znajduje cel ich poszukiwań. Później okazuje się, że na mur co ileśtam lat napadają takie potwory i tak dalej-objaśniłem podekscytowany.
-Brzmi nieźle. Obejrzę kiedyś-uśmiechnęła się lekko.
-A tak à propos, to jutro idę do kina na "Split", może pójdziesz ze mną?-Zaproponowałem, jednak po sekundzie namysłu dodałem-to znaczy, nie, że zapraszam Cię na randkę, czy coś... Twój brat też może pójść z nami!
Rene zaśmiała się cicho i odpowiedziała:
-Hm... A o czym to?
Wyciągnąłem szybko telefon, odpaliłem stronę z trailerem, po czym kliknąłem w link źródłowy, który odprowadził mnie na inną stronę ze spisem aktorów i opisem fabuły. Szczerze mówiąc, sam nie do końca sprawdziłem o czym jest film, ale zwiastun był tak zniewalający, że uznałem, że po prostu muszę obejrzeć! Przeczytałem opis na głos:
-Mężczyzna o mnogiej osobowości porywa trzy nastolatki. Okazuje się, że jedna z jaźni zaczyna dominować nad innymi-zacytowałem-horror, albo thriller.
-Brzmi nieźle-stwierdziła-wręcz... Niepokojąco.
-No nie? Sam trailer przyprawia o ciarki-zaśmiałem się-to jak... Pójdziesz ze mną?

<Rene?>

//podryw na Rurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz