28.12.16

Od Celaeny - Cd. Hiro

   Obudziło mnie ciche ujadanie Max'a zza łazienkowych drzwi. Delikatnie zdjęłam dłoń mężczyzny z mojej talii i powoli wstałam z łóżka. W pokoju panował istny rozgardiasz, który wypadałoby później ogarnąć. Podniosłam swoje ciuchy z podłogi i przelotnie spojrzałam na śpiącego Hiro. Na moje usta wpełzł uśmiech i rumieniec. Otworzyłam drzwi i wypuściłam Max'a z łazienki. Pies od razu wskoczył na łóżko, zajmując miejsce obok swojego pana. Korzystając z tego, że pomieszczenie było już wolne, wzięłam szybki prysznic, zmywając z siebie krople krwi i płyn na brzuchu. Założyłam bieliznę i koszulkę Hiro, którą przez przypadek wzięłam. Wróciwszy do pokoju pozbierałam ubrania porozrzucane po pokoju i złożyłam je w kostkę, później zostawiwszy na fotelu. z cichym westchnieniem siadłam na kanapę, nadal uważając, by nie zbudzić mężczyzny. Jednak moje plany nie powiodły. Po chwili poczułam, jak siada obok mnie i obejmuje moje ramiona. Uśmiechnęłam się lekko i oparłam o jego bark. 
- Obudziłam cię? - zapytałam, unosząc lekko głowę. Ten nią pokręcił i wskazał na łóżko.
- Max mnie obudził. - odpowiedział, odwzajemniając mój uśmiech. Kątem oka zauważyłam, że założył dolną część garderoby. Jednak moje spojrzenie powędrowało na jego ramię. Widniała na nim dość spora blizna, która znalazła się tam, w pewnym sensie, z mojego powodu. Musnęłam ją palcami i posłałam przepraszające spojrzenie w jego stronę.
- Nie przejmuj się tym. - wyszeptał w moje włosy i mocniej mnie objął. 
- Dziękuję ci za to, że mnie nie opuściłeś. - wymamrotałam w jego tors. - Kocham cię, Hiro. - dodałam, na powrót się uśmiechając.


[ Hiro? :3 ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz