29.12.16

Od Reika CD Hiro

A więc takie mam moce? Heh, zabawne... Gdyby to on wszedł do mojej głowy to by bardzo szybko oszalał...-Pomyślałem próbując ustać na nogach. Rozejrzałem się dookoła. W sklepie była kilkunastu ludzi.
-No nic, skoro nie mogę zapanować nad tobą...-Powiedziałem po czym zapanowałem nad wszystkimi w pomieszczeniu i kazałem im zaatakować Hiro. Nawet Cel się na niego rzuciła. Hiro nie wiedział co ma robić, a ja po prostu wyszedłem ze sklepu z zakupami. Będę kontrolował ich umysły do puki mi się nie znudzi... Poszedłem z zakupami do domu, wypakowałem wszystko i poszedłem do lasu pozbierać trochę ziół. Kiedy byłem już w środku lasu spotkałem Hiro. Dosyć szybko sobie z nimi poradził. Albo dalej go gonili.
-Coś się stało?-Zapytałem nim on mnie zobaczył.
Od razu podbiegł do mnie z mieczem.
-Nie wiem co jej zrobiłeś, ale masz to odwrócić!
-Zmuś mnie.-Odpowiedziałem zmieniając się w cień i unikając jego ciosu.-Jestem nie materialny. Nic mi nie zrobisz.

<Kto teraz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz